Registreer u als ouder van school
U hoeft zich tijdens de schoolperiode van uw kinderen slechts éénmaal te registreren.

Na registratie ontvangt u uw accountgegevens en logt u in via de overblijfknop op de website van school.
Op de overblijfpagina kunt u uw kinderen registreren voor het overblijven(eenmalig). Nadat de gegevens van uw kind(eren) zijn ingevoerd,
kiest u voor vaste overblijfdagen abonnement of u schaft overblijftegoeden aan.
U rekent via iDeal af.

Overblijfouder?
Wilt u zich voor het eerst aanmelden als overblijfouder?
Nadat u dit formulier heeft ingevuld, vindt u onderaan het formulier een aanvinkvakje om u tevens aan te melden als overblijfouder.
Bedankt!

Verplicht veld*

Met het ondertekenen van dit formulier geef ik aan dat ik instem met de gang van zaken zoals die is vastgelegd in het overblijfprotocol (te vinden op onze website).
Met mijn kind(eren) zal ik de regels voor kinderen (voor zover dat mogelijk is wat betreft de leeftijd) doornemen.

Uw handtekening:

Overblijfouders

Mijn mailadres mag aan andere overblijfouders worden doorgegeven om gebruikt te worden voor eventuele ruiling.

Met het ondertekenen van dit formulier geef ik aan dat ik kennis heb genomen van de geldende regels, die hier te downloaden zijn, als bijlage van het overblijfprotocol. Ik zal me hier, voor zover mogelijk is, aan houden.

Uw handtekening:

Ik wil niet actief meedoen, maar je kunt mij op de reservelijst zetten voor met bovenstaande voorkeuren.

Anti-Spam beveiliging: